DenizDeSevenler

2 Mayıs 2013 Perşembe

Sizi Flormar Revolution Serisi ile tanıştırayım




1 Mayıs tatili sayesinde hafta ortası molası verme şansım oldu.

Ege Park Flormar standında yepyeni bir seri ile tanıştım sizlerle de hemen paylaşmak istedim.

Neden mi? Aslında bütün ürünlerine ama en çok rujlarına hayran kaldım.
Flormar'ın yeni serisinin adı Revolution. Adına yakışır özellikleri var.


Özelliklerinden önce Flormar'ın ürün tasarımlarından bahsetmek istiyorum gerçekten çok beğeniyorum. Renkler ambalajlar çok güzel. Ayrıca Flormar stantlarını da çok beğeniyorum. Girmesi gezmesi çok zevkli her şey elinin altında ferah geniş mekanlar.

Rujlar mat formada ama kesinlikle dudakları kurutmuyor. Kalıcılıkları muhteşem dudaklara mühürleniyor ve uzun süre çıkmıyor. Renk çeşitliliği çok fazla sezonun moda renklerinden oluşmuş bir seri. Doğal tonlardan çarpıcı turunculara, mor ve bordolara hepsi beni benden aldı diyebilirim.



Ben üç renkle kendimi durdurabildim.  Fiyatları 16 TL

Maskarası değişik fırça tasarımı ile hem kirpiklere dolgunluk veriyor hem de uzatıyor. Fırçası plastik ve oldukça da elastik sürümde kontrol hep sizde oluyor.

 
Maskara 25 TL

Serinin pudrasını da denedim ama elimde pudram olduğu için onu almayı başka zamana erteledim. Ambalajının fotoğrafını çekmeyi atlamışım ama kesinlikle gidip görmelisiniz çok şık bence. Hoş kadife bir kılıfın içinde. Sürümü çok rahat bana fırça ile uygulama yapıldı ona rağmen çok güzel kapatıcılığa sahip süngerle de uygulanabiliyor. Ciltle uyumu çok iyi.

Bu serinin dışında bir de çok övülen makyaj bazından aldım. Henüz ilk kullanışım bir süre sonra detaylı yorumlarımı yazacağım ama özellikle ambalajına bayıldığımı söylemeliyim. pahalı markaların tasarımları kadar başarılı görünüyor. Sürümü çok rahat ve ciltte kadifemsi bir his yaratıyor.



Makyaj Bazı: 29.25 TL


Light Summer serisinden de iki oje aldım bu güzel soft renkler insanın resmen içini serinletiyor.



Oje: 1.95 TL



Enjoy!

3 yorum:

  1. Standı gezip görmek lazım gerçektende rujlarına diyecek bişey bulamadım resimlerde, hepsini güle güle kullan canım
    http://ecegurbuz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Kesinlikle görülmeli denenmeli pahalı markalarla yarışır kalitede olmuş rujları. Mat rujlar kuruttuğu için dudaklarımı kullanamıyorum bir tek MAC mat rujum var klasik Russian Red ve Flormar Revolution kalıcılığı ondan iyi diyebilirim.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Benim de bloğuma beklerim. sevgiler,Nihan
    www.nihanlamakyaj.com

    YanıtlaSil