DenizDeSevenler

7 Şubat 2013 Perşembe

Organicare Baby Oil - Pamuk gibi bir Toto için :)

Uzunca bir süredir bebeğim için banyoda kullandığım ürün burada anlatmış olduğum Mustela Masaj Yağı idi.


Banyosu bittikten sonra ıslak vücuduna sürüp sonra az bir suyla durulayıp mis gibi pamuk gibi çıkarıyordum banyodan, spreyli olmasından dolayı da çok uzun bir süre kullandım bitince de başka bir ürün denemek istedim.

Şu yazımda bahsettiğim Organicare  bebek şampuanından çok memnun kalınca onun masaj yağını da merak ediyordum ve fırsat bu fırsattır diyip ondan satın aldım.



Bu arada bir not olarak eklemek istiyorum Organicum yetişkinler için olan şampuanını hala çok severek kullanıyorum. Kuru saçlar için olanından tam 3 şişe bitirdim ve tekrar 3 şişe daha aldım.



Ürün 250 ml lik plastik şişede. Ne yazık ki spreyli değil ancak bu yağın Mustela'ya göre oldukça kıvamlı olduğunu söylemeliyim. Dolayısıyla dökülme saçılma riski yok, bu kıvamlı yapısından dolayı aynı zamanda çok az bir miktarı ile çok büyük alanlara ürünü yayabiliyorsunuz. Benim minik bebişimin bütün vücudu için küçücük bir miktar yeterli oluyor.

İçeriğinde hiçbir zararlı sentetik malzeme yok tamamen doğal yağlardan oluşuyor ve bu doğal yağlarda organik sertifikalı olarak üretilen bitkilerden elde ediliyor. 

Kokusu inanılmaz derecede güzel, zaten Organicum ve Organicare ürünlerinin tamamında kokular muhteşem insana neşe ve enerji veriyor.

Kendim de kullanıyorum tabii ki bu kadar güzel bir üründen kendimcağızımı mahrum bırakamam. Özellikle şurada bahsettiğim canım aletimle banyoda epilasyon işimi halledince üzerine bu yağ ile bakım yapmaya bayılıyorum. Açılan gözeneklerin içinden doğal ürünlerin girmesi beni rahatlatıyor.

İnternetten kolaylıkla bulabileceğiniz bu ürünü ben İzmir'de en sevdiğim eczanelerden biri olan Cerrahoğlu Eczanesi'nden aldım. Hem süper indirimler hem de kredi kartına koca koca taksitler yapan ve aradığınız her şeyi mutlaka bulabileceğiniz bir eczane. Online sitesi burada çok başarılı değil ama telefonla da sipariş verebiliyorsunuz. Ben arayıp istediğim ürünleri ayırttım akşam iş çıkışı da gidip kolayca aldım. Bu ürünü 15 TL ye aldım.

Markanın tüm ürünlerini incelemek için sitesi burada.

Enjoy!

2 yorum:

  1. ben de önümüzdeki aylarda bebeğim için bir set yapıcam. eczaneci sebamed önerdi ama onu inan hiç istemiyorum başka markalar arayışındaydım ve bu önerdiğin markayı ilk kez duydum hemen araştırmasını yapıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. bu işler biraz deneme yanılmayla oluyor o yüzden çok büyük miktarlarda ürünler almamanı öneririm bebeğinin cilt yapısına göre herkesin çok beğendiği bir ürünü senin bebikon hiç beğenmeyebilir :) ben pek market ürünlerini almayı sevmiyorum bebeğime neden dersen tamamen ön yargı :) bu markanın tüm ürünlerinden ben çok memnun kaldım kesinlikle incelemelisin. hem bebeğine hem de hamilelikte ve normal yaşantında kendine. mesela bir de bebe losyonu var onu da çok merak ediyorum bittiğinde bebeğime losyonunu da alacağım.

    YanıtlaSil