DenizDeSevenler

11 Ocak 2013 Cuma

yakala.co'dan Bir Yakamoz Beauty Fırsatı Daha


Yine süper bir fırsat daha çıkmış neredeyse kaçıracakmışım bir arkadaşım sağ olsun üzüntüden kanser olmamı engelledi :)











Yakamoz Beauty sanıyorum en güzel kampanyalar yapan güzellik merkezi zaten güvenilir ve güzel bir yer olduğu için de gözüm kapalı fırsatlarını alıyorum. Bir önceki denememde de asla fırsatmış gibi hissettirmediler ve gayet itinalı olarak cilt bakımlarını gerçekleştirdiler bence çok başarılı bir yer.
Mavişehir Sports International içinde bilmeyenlere.


Yakala.co da benim en çok fırsat yakaladığım site hiç sorun yaşamadım şimdiye kadar çok seviyorum. hep kaliteli fırsatlar çıkıyor.

Bu seferki fırsat da yine cilt bakımları ama çok kapsamlı. Ne zamandır kimyasal peeling araştırıyorum ve yaptırmak istiyorum ilk denemeyi bu fırsat sayesinde yapabileceğim.

4 farklı uygulama yapılacak ama hepsi tek günde değil her biri için farklı zamanlarda gitmek gerekiyor güzel bir bakım paketi anlayacağınız, herkes maksimum iki kupon alabiliyormuş ben tabii ki iki tane aldım her bakımdan ikişer kere yaptırabilirim ya da annemi ikna edebilirsem ona da kullandırabilirim.

Cilt analizi ve cilt fotoğraflanması + 1 seans oksijen maskesi + 1 seans kimyasal peeling +  Bio Shape ile cilt germe + 1 seans Multivitamin uygulaması: %85 indirimli 400 TL yerine 59 TL!

Ayrıca 20 TL ye manikür pedikür uygulaması da var isteyenlere.

Fırsatın detayları ve satın almak için buraya bakabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Aaaa süpermiş bende takip ediyorum. Gerçekten iyi fırsatlar denk gelebiliyor :)

    YanıtlaSil