DenizDeSevenler

12 Ocak 2013 Cumartesi

Nestle After Eight - Ben ne zaman abur cuburu keseceğim?

Şu "gavur" denen türün aklı nasıl çalışıyor kardeşim niye bizim ki böyle çalışmıyor / çalışamıyor durup durup sorguluyorum sonra dönüp dolaşıp ezberci eğitimde buluyorum bütün suçu. Hayal gücümüz gelişmiyor / geliştirilmiyor bizim. İlkokulda itibaren gerizekalı sınavların derdine saçma sapan bir eğitim sisteminin içinde bir bok olmuyor çıkan üründen işte.

Adamların yaptığı her şeyin içinde bir zevk bir ahenk bir ruh bir duygu var. Yaratıcılıkta sınır tanımayan  ürünlerden birisi çikolata ve gerçekten bu konuda çok başarılılar.

Örnek veriyorum. Geçen hafta yaptığım İstanbul seyahatinde uğranmazsa ayıp olacak bir yer Beyoğlu çikolatacısına gittik. Tamam lezzet şahane ama 100 yıldır kare kütük gibi çikolata satıyor adamlar en ufak bir yaratıcılık yok. Hap kadar bir büfede sıra sıra kütükler yani çikolata zaten kendisi güzel bir şey olmasa dönüp bakan olmaz. Bu çikolatacının Belçika'da, Almanya'da falan olduğunu düşünün nasıl bir yer olurdu sizce?

Böyle

IMG_5791

Resim kaynağı: http://www.dcrainmaker.com/2010/12/day-of-chocolate-in-zurich.html

Belki de böyle



Resim kaynağı: http://jesplin.wordpress.com/2010/11/12/three-countries-two-weeks/

Bizdeki al işte böyle, paketlerinde bile meymenet yok. Çikolata dediğin dünyanın en eğlenceli şeyi olmalı  ama boyundan yüksek bir büfeden  ekmek arası döner gibi çikolata almak hiç zevkli değil bana göre.  Ayrıca dikkatli bakmasan o hap kadar büfeyi de kaçırıp basıp gidiyorsun yani o kadar ruhsuz. Aman öf sevmedim tadı güzel kendi çirkin :)




Bunun yanı sıra başka bir gavur Mösyö Nestle yine manyak bir çikolata yapmış Türkiye sınırlarına da girebilmiş en nihayetinde. Acı biberli çikolatayı ilk defa yurt dışında gördüğümde ıyyk olur mu öyle şey demiş ve ne kadar salak olduğumu anlamıştım ilk tadımda bu kadar güzel bir lezzet yok özellikle acı seviyorsanız.
Bunda da naneli ve portakallı çikolata nasıl olur ki diyip yine çok utandım.
Çok hafif bir nane aroması ve daha baskın portakal aroması olan bu incecik çikolata insana inanılmaz bir keyif veriyor. Her biri tek tek paketlenmiş ve çok şık tasarımlı bir kutu içerisinde. Misafirlerin kahvelerinin yanında ikram etmek için biçilmiş kaftan.

 


Bir kutusu yaklaşık 15 TL. Ben Migros'dan aldım başka yerde de şimdilik görmedim.

Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder