DenizDeSevenler

17 Aralık 2012 Pazartesi

Sterimar - Deniz Suyu Spreyi

Deniz denizi o kadar çok sever ki yaz kış ayrılamaz. Yazın çimmek, kışın spreylemek suretiyle bünyeye deniz suyu illaki alır :)

Aman be aman bu soğuk sinir kış günlerinde DenizNeDener elbette ki burun spreyi.



Havalar bir öyle bir böyle, yolda yürüyen her iki vatandaştan biri AKP ye oy vermiş diğeri nezle grip, beleşe dağıtılan iğrenç kalitesiz kömürlerden memleketin üstünden is ve sis bulutu kalkmaz oldu biz zavallı sıradan dürüst vatandaş da hem doğal gaza parları bayılıp hem beleş kömür yakanların isini ciğerimize çekmekten bir hal olduk.
Bunca olay birleşince de ben elimden deniz suyu spreylerini düşüremez oldum.
Burun spreylerinin faydaları say say bitmez. Sayıyorum dikkat edin, bir burun içi hijyeni, iki burun içi hijyeni, üç burun içi hijyeni, dört.....
Ayol n'apsın allahın deniz suyu işte amacı burnun içindeki moku püsürü temizlemek, böylece hem nezleye gribe karşı önlem alınıyor, hem nezle grip olunmuşsa virüslerin daha aşağılara doğru yollanmalarına engel olunuyor, burnunuzdan beyninize kadar hava kanallarınız açılıp beyninize bol oksijen gidince de herkesin içindeki gizli Einstein'lar ortaya çıkıyor.

Şaka bir tarafa ama ben bu spreylerden herkesin mutlaka edinmesini tavsiye ediyorum. Benim ilk tanışmam hamilelik dönemimde olmuştu. Son aylarımda hamilelik riniti denen bir illetle boğuşmuştum burnum tamamen tıkanmıştı hiçbir şekilde nefes alamıyordum normal burun damlalarını sık kullanmak da sakıncalı olduğundan ben de deniz suyu spreyleriyle burnumu açmaya çalışıyordum. Sonrasında da düzenli olarak kullanmaya devam ettim.
Ne zaman kendimi nezle olacakmış gibi hissetsem burnumda bir kaşıntı hafiften yanma gibi hemen bu spreylerle güzel bir yıkama operasyonu yapıp o halden kurtulduğumu gördüm.
Bu spreyleri çok rahatlıkla çocuklar ve bebeklerde de kullanabilirsiniz. Bebekler için daha nazik atomizasyon yapan ya da damlalıklı ürünler var onları almak faydalı. Bir de her aile ferdinin kendine ait spreyi olması en sağlıklısı.



Ben her gün değil ama haftada bir iki kere mutlaka kullanıyorum. Kullanımı da genelde hepsinin içinde anlatılıyor, başınızı lavaboda yana eğiyorsunuz üstteki burun deliğinizden püskürtmeye başlıyorsunuz diğer taraftan tuzlu su gelene kadar devam ediyorsunuz sonra aynı işlemi diğer tarafa da yapıyorsunuz sonra da Ada'nın deyimiyle "tım tım" yapıyorsunuz :)



Birçok farklı deniz suyu sprey markası var fiyatlar da oldukça değişken özellikleri açısından bir farkları olduğunu düşünmüyorum. Eczanelerde satılıyor en uygun fiyatlıyı edinebilirsiniz. Sanıyorum alt limit 20 TL civarı.

Enjoy!

2 yorum:

  1. ben de çok memnunum bu üründen. Özellikle kışın radyatörlerin neden oldugu nem sorunu beni mahvediyordu. Bu ürün çare oldu derdime :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle kuru havalarda da çok rahatlatıyor. Aynen denize girmek gibi :)

    YanıtlaSil