DenizDeSevenler

12 Aralık 2012 Çarşamba

Misel Savaşları - Bioderma Sensibio H2O Micelle Solution vs La Roche-Posay Physiological Micellar Solution

Eğer makyaj ve kozmetik bloglarını takip ediyorsanız en sık göreceğiz ürünlerden biri BB kremler diğeri de Bioderma Sensibio H2O cilt temizleme solüsyonudur.
Bu ikisini kullanmayana blog yaptırmıyorlarmış ön elemede direkt çakıyormuşsun :)
Ben de blog yazmaya başlamadan önce hamilelik sonrası kendimi şekle sokmak birincil amaç olmak üzere diğeri de üzerime hiçbir kıyafet olmayınca ne yapayım bari kozmetik alayım mottosuyla kendimi kozmetik bloglarını okumaya verdiğimde ilk olarak Missha BB krem ve Bioderma solüsyonla tanışmıştım. Her ikisini de kullandım BB kremle ilgili çok detaylı güzel bir yazı yazacağım henüz çalışmalarım devam ediyor. Bu solüsyonu da çok beğenmiştim hatta ben bu kadar güzel faydalanıyorsam blog yazarlarının denemelerinden belki benim de birilerine faydam olur diye yazmaya başlamıştım. Kısaca "bir solüsyon kullandım ve tüm hayatım değişti" diyebilirim :)
Ben de size bu ürünü kullandım şöyle güzel böyle harika deyip geçebilirdim ama biraz farklı olsun diğerlerinden istedim. Zaten kendimin de tercihi bloglarda ürün tanıtımlarının yanı sıra muadil ürünlerin karşılaştırmalarını görmek böylece kendim denemeden okuduklarımla daha isabetli kararlar vermek. Elimden geldiğince de blogumda bu şekilde yazılar yazmaya çalışıyorum.
Bugün de size birbirine çok benzer iki ürünü karşılaştırarak anlatmak istedim. Bakalım hangisini daha çok beğeneceksiniz.

İçerikleri:

Bioderma:
WATER (AQUA), PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, PROPYLENE GLYCOL, CUCUMIS SATIVUS (CUCUMBER) FRUIT EXTRACT, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE,
FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, DISODIUM EDTA, CETRIMONIUM BROMIDE.
Parfümsüz formüle sahiptir. Alkol ve phenoxyethanol içermez
La Roche-Posay:
AQUA / WATER
HEXYLENE GLYCOL
POLOXAMER 184
GLYCERIN
DISODIUM COCOAMPHODIACETATE
DISODIUM EDTA
CITRIC ACID
DIHYDROCHOLETH-30
SODIUM CHLORIDE
SODIUM DIGLYCOLATE
SODIUM GLYCOLATE
POLYAMINOPROPYL BIGUANIDE
PARFUM / FRAGRANCE
Sabun, alkol, boyar madde içermez.
  

Özellikleri:

Her iki ürün de en hassas ciltlerde bile tüm yüzde temizlik amaçlı kullanılabiliyor. Hem makyaj çıkartma hem de cilt temizliğinde kullanılıyor. Her ikisinde de durulamaya gerek yok. Ancak ben her ikisinde de su ve sabunun ferahlığını bulamadığım için duruluyorum.

Kullanımı:

Her iki ürün de pamuk yardımıyla yüzü silerek kullanılıyor. Pamuk tamamen temiz olana kadar silme işlemine devam edilmesi öneriliyor.

Ambalaj:

Bioderma: 100, 250, 500 ml lik ambalajları mevcut. Bendeki ürün kapaklı ancak şu anda ambalajı yenilendi ve üzerine pamukla bastırarak alınabilir pompalı bir ambalajda satılmaya başlandı. Ben o kadar çok yedeklemişim ki hala yeni ambalajı alamadım. 500 ml lik şişesi oldukça tombul elde tutumu pek rahat değil. Ama tamamen şeffaf olması sanki suyla temizlik yapıyormuş hissi veriyor çok güzel düşünülmüş.



Bu da Makyaj Çantam'dan alıdığım görsel. yeni kapak tasarımı böyle birşey.  


La Roche-Posay: 200 ve 400 ml lik pompalı şişede. İnce uzun şişesi çok daha şık. Tamamen şeffaf olsa bence Bioderma'yı tasarımda sollar. Bir de 100 ml gibi bir seyahat boyu düşünülmeli.


Benim deneyimlerime göre performans:

Geçen yaptığım göz makyajından sonra bir gözümü Bioderma diğerini La Roche-Posay ile temizlediğimde yaşadıklarım:
NOT: Makyajımda göz çevresi aydınlatıcısı, far, suya dayanıklı göz kalemi ve suya dayanıklı maskara vardı.

Bioderma: İlk sürüşte gözümü hafifçe yaktı (her zaman yakıyor). Silerken daha az kaygan dolayısıyla temizlemek için göz çevresini daha çok ovalamak gerekiyor. Daha tutuk bir his olduğu için göz çevresini biraz daha fazla yıpratıyor. Hassas cildimde hiçbir reaksiyon oluşturmadı.

La Roche-Posay: Yakma kesinlikle olmadı. Daha kaygan bir yapısı var çok daha nazik hareketle daha etkin temizliyor. Hassas cildimde hiçbir reaksiyon oluşturmadı.
Her iki gözüme de üç sefer pamuğu sürdükten sonra Bioderma tarafında kalıntılar varken La Roche Posay tamamını temizlemişti.

Pamukta kalanlara bakıldığında da La Roche-Posay'in makyajı çok daha iyi çıkarmış olduğu görülüyor. Özellikle maskarada çok çok başarılı. Soldaki La Roche-Posay sağdaki Bioderma.



Fiyat:
Bioderma: eczanemizde.com'da 500 ml 1 Alana 1 Bedava 47.60 TL. Buradan satın alınabilir.

La Roche-Posay: eczanemizde.com'da 400 ml 41.85 TL. Buradan satın alınabilir.

Ürünleri orijinal sitelerinde incelemek için isimlerin üstüne tıklayabilirsiniz.


La Roche-Posay Physiological Micellar Solution

Sonuç:
Bana göre performans açısından çok keskin bir fark olmasa da kesinlikle La Roche-Posay daha başarılı özellikle suya dayanıklı makyaj yapanlar için ancak işin içine fiyat da girdiğinde son zamanlardaki 1+1 kampanyalarıyla Bioderma öne çıkıyor. İhtiyaçlarınız ve tercihlerinize göre de karar siz “Misel” severlere kalıyor.

Enjoy!


8 yorum:

  1. benimde elimdeki stoklar bitsin mutlaka deneyeceğim bu ürünleri. süper yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Her eve ay pardon her bloggera lazim :) teşekkür ederim canım. ..

    YanıtlaSil
  3. Harika bir yazı.. Teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim karar vermede yardımı olabiliyorsa ne mutlu :)

      Sil
  4. Ellerine sağlık :) Bende ten makyajım için h2o ve LRP temizleme jeli arasında kadım. HAssas nemsiz bi cildim var acep H2o Ten makyajını güzel çıkartıyor mu ve kızarıklık vs oluşturuyor mu ki :) bi bilemedim bi karar veremedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hassas nemsiz cilt icin h2o kullanabilirsin bir de sana lrp toleriane creme moussante oneririm blogda yazisi var canim.

      Sil
    2. Teşekkür ederim canım hemen kurcukluyorum. :)

      Sil
  5. Tam da böyle bir yazı arıyordum. Eline sağlık. Şimdi LRP'de 1+1 kampanya ile satılıyor. Bioderma bitince mutlaka LRP'yi deneyeceğim.

    YanıtlaSil