DenizDeSevenler

14 Aralık 2012 Cuma

Eyüp Sabri Tuncer 1923 - Doğal Zeytinyağlı Sıvı Sabun



Çalıştığım şirketten bir arkadaşım EST 1923 den kampanyayla 24 tanesini 60TL den alacağını benim de katılmak isteyip istemediğimi sordu. Ne yalan söyleyeyim hemen atladım, ne zamandır bu sıvı sabunu denemeyi istiyordum. Birkaç kişi toplaşıp almak çok isabetli bir hareket oldu. 

Yine dıştan içe doğru anlatayım. Bu arada 6'lı paket kampanyası da var düşünenlere...

Ambalaj; 10/10 puan aldı.
Zeytinyağı şişelerini andıran koyu kahve rengi, pompalı, plastik 250 ml ince zarif bir şişe. Şık ve doğal bir banyo dekorasyonunda çok rahatlıkla kullanılabilir. 
Doğal zarif etiket dizaynını da çok beğendim.



Koku; muhteşem. Tek kelimeyle muhteşem. İnanılmaz ferah ve temiz bir koku. Etiket bilgilerindeki koku detayını mutlaka okuyun.

Renk; "Doğal Zeytinyağlı Sıvı Sabun" ismine cuk oturan tam bir sızma zeytinyağı rengi. İnsanın duy(g)ularıyla bu kadar da oynanmaz ki :)



Temizlik; çok başarılı çok az bir miktar bile bol bol köpürüyor.

İçerik; paraben içermiyor ürün etiketinde detaylarını görebilirsiniz.

Hem el hem de yüz temizliğinde her cilt tipinde kullanılabildiğini belirtmişler. Bence de duş jeli olarak da çok rahat kullanılır mis gibi koka koka :)




Bir önemli özelliği de hayvanlar üzerinde test edilmemiş olması ilgilenenlere duyurulur.

Fiyat 24 tanesi 60 TL yani 2.5 TL cik.

Satın almak için buraya lütfen...

Enjoy!

3 yorum:

  1. parapen yokta SLS var :D Köpürtmesini sağlayan başlıca unsur. Sls ve sles tehlike bakımından asl göre üst sırada...

    YanıtlaSil
  2. @ilke SLS nin acılımı nedir acaba? bilgilendirme icin tesekkurler,ayy artık ne kullanacagimizi sasirdik :(

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. ben cidden böyle şeylere çok takılmıyorum şahsen kendim bizzat kimyasal fabrikasında çalıştığımdan dolayı hiçbir şey benim ortamımdan tehlikeli olamaz diyorum :)))))

    YanıtlaSil