DenizDeSevenler

17 Ekim 2012 Çarşamba

İnternetten Ayakkabı Alışverişlerim – Ucuz etin yahnisi bu sefer gayet lezzetli!!!

Bazı şeylere çok para vermeyi sevmiyorum. Örneğin güzel siyah bir çizmeye iyi bir para verebilirim neden çünkü modası geçmez her şeyle giyilebilir kaliteli ve sağlam olmasında fayda vardır ama canım turuncu bir babet istediyse ona yüzlerce lira vermek çok manasız geliyor. İki gün sonra hem babetin hem turuncunun modası geçecek ya da benim gönlüm geçecek ne yapacağım ben o babeti. Kadın olmak çok masraflı kardeşim hele de günümüzde. Geçenlerde eşime gidip iki tane ayakkabı aldık bir siyah bir kahve önümüzdeki 5 yıl başkasına ihtiyacı yok. Hem spor hem klasik kıyafetleriyle yaz kış her mevsim giyebiliyorlar.  Ben gidip bir pantolon alıyorum onun rengine göre ayakkabı ayakkabıya göre çanta bilmem ne bir alışveriş döngüsüne giriyorum.
Ayakkabı konusunda da çok ciddi bir problemim var ayaklarım 35 numara. Ay nasıl özeniyorum her giydiği ayakkabı tak diye ayağına olanlara. Hem çok çeşit ayakkabım olsun, hem ucuz olsun, hem ayağıma olsun diyince şansım çok çok düşüyor. Geçenlerde bir blog sitesinde gezerken olanlar oldu. Nazlı'nın buradaki yazısındaki resimleri görüp beğendim ve kendimi bir ayakkabı cennetinde buldum. Shoe Tek Fiyat sitenin ismi. Allahım bir sürü zevkime uyan model, hepsi uygun fiyatlı (Tek değil fiyatlar değişiyor ama...) modeller itibariyle hepsinin 36 numarası ayağıma olacak gibi. Gönlüme kalsa bütün beğendiklerimi tek seferde alacağım da iyi ki çalışan bir beynim ve mantığım var. Önce deneme alışverişinde karar kılıp sepete attım bir ürün. Sitenin iki kötü yanı var, birincisi resimler çok zor açılıyor nasıl bir yapısı varsa tam olarak açılması için baya bir zaman geçiyor, ikincisi kredi kartına taksit henüz yok büyük hata bence ben 10 tane falan alabilirim taksit olsa kaçırıyorlar benim gibi müşteriyi J bunların dışında gayet sorunsuz bir sipariş ve tedarik süreci yaşandı. Çok kısa sürede gayet güzel paketlenmiş olarak elime ulaştı. Hiçbir alışverişimi bu kadar merak ederek beklememiş ve heyecanla açmamıştım sanırım. Normalde zor ayakkabı bulan bir insanken internetten görmeden denemeden ayakkabı aldım tam bir macera. Neyse kargom geldi heyecanla paketi açtım ve gerçekten internet sitesinde görüldüğü gibi gayet güzel ve bence fiyatına göre inanılmaz derecede kaliteli. İşte  şu resimdeki bebek sadece 40 TL 5 TL de kargo masrafı. Akıl alır gibi değil. Siteyi mutlaka inceleyin (burada) benim sırada bekleyen beğendiğim bir sürü model var. Bugün tekrar baktım yeni modeller de gelmiş. Numaralar ve modeller çok sık güncelleniyor.




Bu siteyi keşfedip denedikten sonra acaba bunun gibi başka markalar var mıdır diye bir merak oluştu ben de aman ne iyi etti biraz daha masraf kapısı bulup açıp girsem iyi olacak az geldi bu yaptığım masraf müsrif insan! Tabii arayan mevlasını da belasını da bulur ben de buldum artık mevla mı bela mı kredi kartı ekstrem gelince göreceğim. Bunun da adı Marjin. Burada da inanılmaz uygun fiyata bence çok güzel tasarımlar var. Hatta aynılarını bilindik markaların mağazalarında iki üç katına görüyorum. Site çok daha güzel hazırlanmış ve kredi kartına TAKSİT vaaaaarrrrr!!! Shoe Tek Fiyat ilgililerine önemle duyurulur J burada da bir müddet gezip on kalemlik bir sepet oluşturduktan sonra derin nefesler alarak ondan geriye sayıp sakinleşip hepsini alınacaklar listeme atıp sadece birini sepette bırakarak deneme alışverişimi gerçekleştirdim. Bana her adımda mailler atarak süper hızlı bilgilendirmeler yapıldı. Çok kısa bir süre sonra ürün elime ulaştı. Bu arada bu sitede kargo da BEDAVA!!! Marjin’den de resimde gördüğünüz ayakkabıyı aldım sadece 50 TL. Aynısını geçen İnci’de sanıyorum ki 150 TL ye görmüştüm. Ürünleri buradan inceleyebilirsiniz.






Ben her iki siteyi de, her iki ürünü de çok beğendim. Ucuz ucuz alıp modası geçtiğinde canım sıkıldığında gönül rahatlığıyla veda edeceğim. Sizin bunlara benzer bildiğiniz siteler varsa paylaşın lütfen tam benlik çünkü J
Bir önemli not daha, her iki model de 36 numara ve tam oldu.

Enjoy!

4 yorum:

  1. Güle güle kullan ikisi de çok şık.

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullan canım. Ödülün var bir bak :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. benim ayak numaram 34-35,ah bana göre bulamıyorum ama çok şanslıyım haftasonu buldum :)
    sende güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  4. Küçük numara büyük numara için www.fitbas.com öneririm.

    YanıtlaSil