DenizDeSevenler

10 Ekim 2012 Çarşamba

EST 1923 Alışverişi – Güzel koku arayışına devam!

Bugün yoğun bir gün olacağını umarken  garip bir şekilde sakin geçiriyorum. Fırtına öncesi sessizlik olabilir beklemedeyim. Hemen fırsattan istifade bir yazı yazayım dedim. Bu aralar çok değişik denemeler yapıyorum. Bu da demek oluyor ki bomba gibi yazılar gelecek önümüzdeki günlerde.
Her an günüm yoğunlaşabilir diye "kısa" bir yazı yazmaya karar verdim.
İtiraf ediyorum bu markanın ismiyle yıllarca dalga geçtim. Öyle bir isim ki reklam yapmak bile zor. Zaten benim bildiğim hepi topu bir tek reklamları olmuştu o da Eyüp Sabri Tunceeeerrr diye bir kadının nağmesiydi. Hep diyordum dünyaca ünlü olan bir çok marka var hiç mi örnek almazlar, örneğin Kodak. Adamlar Japon, kendi bebelerinin bile yıllarca zor öğrendiği bir dilleri var ama adamlar düşünüp taşınıp tüm dünya dillerinde kolay söylenebilir bir marka ismiyle yola çıkıyorlar. Her neyse normalde kolonya da sevmem, allahtan şu ıslak mendiller çıktı da restoran çıkışlarında kapıda kolonya dökmeler, otobüslerde bütün otobüsü buram buram adi kolonya kokularına boğmalar kalktı diyordum ki birkaç sene önce bir mail geldi EST 1923 diye bir markadan. Allah allah neymiş bu EST 1923 diye baktım yılların Eyüp Sabri Tunceeeeerrr’i kabuk değiştirmiş çok havalı bir marka ismi yaratmış ve rengarenk çok cezbedici de bir ürün yelpazesi oluşturmuş. Hoş ben tarihçesine de bakmadım belki yıllardır var da benim haberim yok ama benim gibi bir koku manyağını bile haberdar edemedilerse yıllardır bir şeyleri yanlış yapmışlar da neyse ki düzeltmişler hatalarını J
Kolonya sevmez bir insan olduğum için hiç marketlerde kolonyalara yanaşmam, internette araştırmasını yapmam ama EST 1923 kampanya mailleri bana ulaşınca hemen sitesine girip incelemiştim. Şu anda yine değişmiş durumda sitesi ve eskisinden çok daha güzel. Öncelikle bir sürü çeşit kolonyaları var. Onun dışında Hava Şartlandırıcı, Özel Ev Parfümü, Sabunlar, Organik Ürünler ve Perfume Jewels markasıyla parfümler, losyonlar, duş jelleri.  Ben ilk keşfettiğimde Perfume Jewels’dan birkaç set almıştım ama pek kokular bana hitap etmemişti. Geçenlerde ofisim için bir oda kokusu ararken yine sitelerine girip baktım ve şu aşağıda gördüğünüz iki ürünü sipariş ettim.
Kolonya sevmez ama lavanta sever olduğum için ve de cam şişede olmasından dolayı 500 ml lik Cam şişede Lavanta Kolonyası ve Vanilya sever olarak da Gizli Bahçe Vanilya’lı çubuklu ortam kokulandırıcı.



Daha sonra yine elim Perfume Jewels bölümüne gitti değişik bir şeyler görür müyüm diye. Ne görsem beğenirsiniz. Bütün kokuların testerlarını yapmışlar. Sipariş notuma mümkünse birkaç tester göndermelerini de ekledim. Bana bütün setin yani toplam 25 çeşit parfümün testerlarını ücretsiz göndermişler. 5 adet erkek 20 adet kadın parfümü. Nasıl sevindim anlatamam. Şimdi deneyip beğendiğim kokuyu alabileceğim.



Ürünlerin performansına gelince,
Lavanta kolonyasına bayıldım. Lavanta çok rahatlatıcı bir kokudur zaten bu kolonya da tam bir lavanta kokusuna sahip. Ofisime gelenleri kolonya ile karşılar oldum J lokanta mı açsam acaba? 500 ml cam şişenin fiyatı 9.20 TL çok ucuz değil mi? Kolonya denen şey demek bu kadar ucuz olduğu için memlekette su ve sabun yerine kullanılıyormuş bunu anladım J Ama kesinlikle aynı işlevi görmüyor sayın Türk halkı siz de bunu anlayın lütfen yıkanın yıkanın yıkanın...

Çubuklu ortam kokulandırıcı hakkında tam ne desem bilemiyorum. Bence bu koku kesinlikle vanilya değil. Burnumu yapıştırıp kokluyorum, gezip dolaşıp bir daha kokluyorum, önce kahve koklayıp bir daha kokluyorum :P yok vanilya kesinlikle alamıyorum. Kolonyayı andıran bir koku ama tam kolonya da değil çok güzel gerçekten çok beğendim. Hafif asla başı ağrıtacak ağırlıkta değil. Arada bir hava akımıyla burnuma kokusu geliyor mest oluyorum. Küçük bir şişe ama çok da küçük değil 100 ml ideal bir boyda. Vanilyalının içine kahve ve krem renklerde çubuklar koymuşlar. Fiyatı 14.90 tl. 9 farklı çeşidi var. Kesinlikle tek tek alıp deneyeceğim.


EST 1923 sitesi burada tavsiyem her ürünü incelemeniz ve bu güzel Türk markasından almanız. The Body Shop’tan ne farkı var allasen???
Bu arada kargo çok hızlı ve çok güzel paketlenmiş olarak geldi. Cam şişeli ürünleri güvenle alabilirsiniz.

Enjoy!


1 yorum:

  1. ben de lavanta kokusunu kullanıyorum.hatta seni okuduktan sonra evin her tarafına sıktım :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil