DenizDeSevenler

6 Ekim 2012 Cumartesi

DenizDe Kısa Denemeler

Bu aralar hoşuma giden ufak tefek bir kaç şeyi sizlerle de paylaşmak istedim.

En sevdiğim ve en sağlıklı atıştırmalıklardan biri kuru kayısı, onun da en iyisi güneşte kurutulmuş olanı, daha da iyisi olsun derseniz bu aç kapa pratik ambalajlı Peyman Bahçeden Günkurusu. Çantana at çekmecene at. Ben bayılıyorum böyle aç kapa yapılabilen ambalaj olayına.




Normalde kahveyi sade severim ama Almanya'da keşfettiğim bu sıvı kahve kremasına hayır demem mümkün değil. Ne yazık ki Türkiye'de çok çeşit yok. Ben bir çeşit Metro 'da bulmuştum onun da tadı Almanya'dakiler gibi değil. Sağolsun bir arkadaşım bin bir maceralarla bana getirdi. Birkaç gün kahve keyfim katlandı :)





Eti Form Etimek üzerine iki ince dilim light Karper peynir lezzetli bir kahvaltı, hafif bir ara öğün mutlaka denemelisiniz.

3 yorum:

  1. kilo aldırmayacak hafif bütün tariflere açığım :) deneme lazım..

    YanıtlaSil
  2. Bende bu kahve kremalarından istiyorummmm çok şirinlerrr :))) Şimdi gidip kahve yapıp içicem bu saatte :D

    YanıtlaSil
  3. merhaba bloğunuz çok güzel bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızı da isterim hoşçakalın:)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil