DenizDeSevenler

11 Eylül 2012 Salı

Diyet + Spor Günlüğü; 8. Gün

Bir haftayı tamamladım ve tartıldım. Çok sıkı bir diyet olmadığını düşünüyorum en azından hafta sonu hiç dikkat etmedim sadece iki gün spor yaptım, yavaş yavaş daha düzenli daha sıkılaşacak bir program olacak. Bir haftanın sonunda kilom 57 görünüyor. 600 gr gitmiş gayet güzel. Önceki diyet programımda da bazen az, bazen çok, bazı haftalarda da hiç kilo değişimi olmadığını gördüğümden Hatice’ye değil neticeye bakıyorum. 8. Günde neler yaptım.
Saat 08:00:  ¼ simit, peynir, domates, şekersiz çay.
Saat 08:30: Şekersiz, kremasız kahve.
Saat 10:00: 3 Kuru kayısı.
Saat 12:00:  Bir kase çorba, bir dolu kase yeşil salata, ½ kase yoğurt, ½ kase zeytinyağlı mantar sote. Ekmek yok, salatada yağ yok
Saat 15:00: 2 tane Eti Form pirinç patlağı
Saat 18:30 : Peynirli karışık salata 1 tatlı kaşığı zeytinyağı ile, bir bardak ayran, bir fincan şekersiz kahve yanında bir minik parça çikolata.
Saat 19:30 : 45 dk Spinning
Saat 21:30: 3-4 dilim karpuz
Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder