DenizDeSevenler

10 Eylül 2012 Pazartesi

Diyet + Spor Günlüğü; 5, 6, 7. Günler

5. gün Cuma’ydı. Sonbaharın sarı kızıl renklerinin hüznünü yazdan kalma sıcak hava hafifletiyordu ve Deniz ürperten soğukluğuyla değilde sanki hala yaz günlerinin bunaltıcı sıcaklarında sığınılacak bir gölgelik gibi sakin bekliyordu. Hafta sonu diyeti iyice bıraktığım için sizi oyalamaya çalışıyorum sayın okur. Gerçekten de diyet falan yapmadım Cuma akşamından itibaren. Henüz yazlığı kapatmış değiliz ve şanslı İzmir’liler olarak Cuma akşam iş çıkışından sonra kendimizi Kuşadası’na atıyoruz. Bütün bir haftanın stresi ve yorgunluğundan sonra Kuşadası’na gidip de orada yok kibrit kutusu peynir yok 3 köfte bilmem ne hesabı yapamayacağım. Şurada birkaç hafta sonra yazlık kapanıp evde dört duvar yaşamaya başlayınca zaten hafta sonu da diyetime sadık kalmaya devam edeceğim için şimdilik hafta sonunu böyle rahat geçiriyorum. O yüzden bu yazıda Cuma yediklerimi yazıp hafta sonunu es geçiyorum. Önüme ne geldiyse yedim çünkü.  
Saat 08:00:  ¼ simit, 1 kibrit kutusu peynir ve domates, şekersiz çay.
Saat 08:30: Şekersiz, kremasız kahve.
Saat 10:00: 3 Kuru kayısı.
Saat 12:00: ½ kase tarhana çorbası, 2 kaşık pilav, 2 kaşık tavuk sote, bir büyük kase yeşil salata.
Saat 15:00: 4 Tane Eti form light mısır ve pirinç patlağı.
En sevdiğim diyet ürünlerinden bir tanesi de bu. İnanılmaz tok tutan ve bence çok lezzetli bir ürün. Eti form ürünlerini genelde çok beğeniyorum zaten. Ama şunu da söylemek lazım bu ürünlerinde kalorili olduğunu unutmamak ve bir oturuşta bir paketi yememek gerekiyor. Üzerlerindeki kalori bilgilerini okuyup ona göre porsiyonu ayarlamak lazım. Genelde paket boyutlarına bakınca bir ara öğünde paketin yarısı veya yarısından bir iki adet daha eksik yemek gerekiyor.


Eti form ürünlerini buradan inceleyebilirsiniz.
Saat 19:30 : Izgara et (5 parça pirzola ayıptır söylemesi J), 3 kaşık börülce salatası, 1 kaşık yoğurtlu meze, 1 adet zeytinyağlı biber dolması, salata, karpuz. 1 kadeh şarap.
Biber dolması ve bir kadeh şarap iki dilim ekmek belki biraz daha fazlasına denk geliyor. Hiç ekmek yemedim bu yüzden.  
Saat 21:30: 2 top çikolatalı dondurma
Bir hafta bitti bile :)
Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder