DenizDeSevenler

5 Eylül 2012 Çarşamba

Diyet + Spor Günlüğü; 2. Gün

Diyet olayında en zoru ilk bir iki hafta oluyor o süreyi kazasız atlatırsan gerisi çorap söküğü gibi geliyor. Yemeğin dibine vurmaya alışmış yaş deri kıvamında ne basarsan alır hale gelmiş mideyi bir anda gıdım gıdım besleyince bi celallenip üstüne yürüme durumu oluyor kaçınılmaz olarak. Birinci gün akşamı midemdeki kazınma seslerini duymamak için ne kadar uğraştıysam olmadı ben de en sonunda kafayı vurup uyumaya karar verdim. Sabah kalktığımda sanki o açlık hisseden ben değilmişim gibi gayet normaldi midemin sesleri. 2. günü de güzel tamamladım.
Saat 08:00:  ¼ Simit, 1 kibrit kutusu peynir, domates, şekersiz çay.
Maalesef hafta içi kahvaltımı çeşitlendiremiyorum. Üşengeçlikten evde erkek kalkıp farklı sandviçler falan hazırlayamıyorum. Hafta sonu telafi ederim artık.
Saat 08:30: Şekersiz, kremasız kahve. Her zamanki gibi. Kahvesiz güne başlayamıyorum artık. 
Saat 10:00: 3 Kuru kayısı.
Saat 12:00: Bir kase tavuk çorbası, bir büyük kase yeşil salata, ½ kase yoğurt, ½ kase zeytinyağlı fasulye.
Dün iki dilim ekmek yemiştim bugün yoğurt ve fasulyeyi ekleyince ekmeği tamamen çıkardım listeden. Ayrıca dün salatama eklediğim zeytinyağını da bugün taze fasulyeden alacağım için eklemedim.
Saat 15:00: 1 tane yeşil elma
Saat 16:15: Bir bardak Doğadan Büyülü Bohça Yaseminli Yeşil Çay
Bitki ve meyve çaylarının hastasıyım. Kışı bir tek sıcak sıcak çay içebildiğim için seviyorum. Bir şehir fırsatı aracılığı ile Doğadan’dan çeşitli çaylardan ve çay saklama kutusundan oluşan bir set almıştım çok uygun bir fiyata içinde bir sürü poşet çay iki fincan ve bir de kutu vardı. Çok severek kullanıyorum. Doğadan’ın çaylarını da çok seviyorum. Ama kutuya başka markalarda giriyor mutlaka.



Büyülü bohça serisini de mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum. Hem çaylarının lezzeti hem de şık sunumu bence çok başarılı. Yaseminli Yeşil çayı da özellikle Yeşil Çayın tadını yavan bulduğu için içemeyenlere öneriyorum mis gibi yasemin kokusunun arasında başka kötü bir tat almanız mümkün değil.

Doğadan ürünlerini incelemek için buraya bakabilirsiniz..
Saat 18:30: Ikea restoranında soslu mezgit menü ve ayran. Ayran SEK’in yeni çıkan naneli ayranı denemediyseniz büyük kayıp hemen denemelisizin lezzeti mükemmel. 
Üzerine bir kare çikolata eşliğinde bir fincan cappuccino'da günün ödülü.

Saat 21:30: 2 adet kırmızı erik.
Spor olarak akşam 2 saat kadar Forum Bornova’da gezdim sayılır mı bilmem J
Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder