DenizDeSevenler

28 Eylül 2012 Cuma

Diyet + Spor Günlüğü; 18-19-20-21-22-23-24. Günler, Zorunlu Ara!

Geldim geldim nihayet. Çok yoğun bir gündemim vardı son bir haftadır ve bir türlü yazı yazamadım diyetle ilgili. Sadece yazmamakla da kalmadım diyet de yapamadım doğru düzgün. İş seyahatindeydim ve rutinim dışına çıkar çıkmaz direkt cıvıdığımdan yediklerime de hiç dikkat etmedim. Kilo bile almış olabilirim. Ama bomba gibi bir toparlama diyetiyle kaçamaklarımı eritmeyi planlıyorum.
Beni diyet konusunda takip eden birileri var mı bilemiyorum eğer varsa önümüzdeki hafta Pazartesi, Salı, Çarşamba üç gün boyunca çok sıkı bir protein diyeti yapacağız. Herkes hem ruhsal olarak hem de yiyecekler olarak hazırlansın. Aslında çok kolay bir diyet sadece protein ağırlıklı besleniyoruz. Bu diyeti kısa süreli ve aralıklı olarak yaptığınızda çok faydalı süreyi uzatmak ve sıklığı artırmak sağlık açısından uygun değil. Ben çok uzun zamandır yapmıyordum ve hazır cıvıttığım bir dönem geçirmişken ardından yapıp metabolizmaya bir hareket getirmek çok iyi olacak diye düşünüyorum.
Neler yiyeceğiz derseniz protein içeren her şeyi ama onun dışında hiçbir şeyi.
Kahvaltıda; eğer evdeyseniz sabah istediğiniz kadar yumurta ve peynirden bir omlet yanında ekmek yok, şekersiz çay olabilir. Eğer işe gidecekseniz bir dilim tam tahıllı ekmek (incecik bir dilim) yanında istediğiniz kadar peynir ve şekersiz çay. Ben Eti form’un light Etimek’lerinden bir dilimle peynir yemeyi düşünüyorum üç gün.
Ara öğünler; Light yoğurt, light süt, Peynir, haşlanmış tavuk, protein kaynağı herhangi bir şey.
Öğlen; Herhangi bir çeşit et, yağsız ızgara, haşlama olabilir, yoğurt. Eti yoğurdu doyana kadar yiyebilirsiniz. Ekmek, makarna, pilav yemiyoruz
Akşam; yine öğlene benzer. Etin çeşidini değiştirebilirsiniz. Doymazsanız yanına peynir ekleyebilirsiniz.
Salata yok, meyve yok, tahıllar yok. Çok zor ama kısa süreli olduğundan dayanılıyor. Kabızlık sorunu yaşanabilir çok rahatsız edici olursa yoğurtlarınızın içine yulaf kepeği koyabilirsiniz. Şahsen ben hiç sevmedim o yulaf kepeği olayını ve üç günde de hiç öyle rahatsız edici bir kabızlık falan yaşamadım. Üç gün sonunda nasıl bir hafiflik olacak şaşıracaksınız.
Bu arada bol bol bol bol su içmeyi de ihmal etmiyoruz.
Sonuçlarınızı benimle paylaşın lütfen. Öncesinde kaç kiloydunuz üç gün sonunda kaç kilo oldunuz. Merakla bekliyorum.

Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder