DenizDeSevenler

4 Eylül 2012 Salı

Diyet + Spor Günlüğü; 1. Gün

Birinci günü birinci gün hevesi ile çok başarılı bir şekilde tamamladım. Nasıl başlarsa öyle gider’e çok inanırım. Bakalım göreceğiz J
Ben 1.55 boyunda ve dün ki tartıma göre 57.6 kg’ım dolayısıyla bunu baz alarak yediklerimi takip etmenizde fayda var. Siz de miktarlarınızı buna göre ayarlayın ne çok az ne çok fazla yememek lazım. Zaten diyetisyeniniz de size bunun yollarını gösterecektir.
Saat 08:00:  ¼ Simit (bir simit değil yarım simit değil çeyrek simit!!!), 1 kibrit kutusu peynir, domates, şekersiz çay.
Aslında şekersiz değil çünkü tüm sıcak içecekleri şekersiz içebiliyorken hatta çayı da günün diğer saatlerinde şekersiz içebilirken kahvaltıda şekersiz çay kesinlikle içemiyorum hatta çok çok tatlı seviyorum. Bu yüzden tatlandırıcı kullanıyorum en doğal olduğunu düşündüğüm ve lezzetini de çok beğendiğim Splenda’yı kullanıyorum. İster toz halini ister tablet halini kullanabilirsiniz yanımda taşıması pratik olduğu için tableti tercih ediyorum. Genelde onlineeczanem.com’dan sipariş ediyorum. Buradan ulaşabilirsiniz. Bence 300 lük ideal bir boy. 500 lük çok büyük bir ambalaj oluyor. 100 lük ise çok küçük. Tercih sizin.
Saat 08:30: Şekersiz, kremasız kahve. Kahve de aşırıya kaçılmadığı sürece faydalı deniyor. Ayrıca metabolizmayı da hızlandırıyor. Örneğin spora başlamadan 30 dk önce bir fincan kahvenin yağ yakımını hızlandırdığı söyleniyor doğruysa ne ala J
Saat 10:00: 3 Kuru kayısı.
Kuru kayısı hem tatlı ihtiyacını gideriyor, hem tokluk veriyor, hem de bol lifli olduğu için bağırsakların çalışmasında çok faydalı oluyor. Ben Tadım ürünlerini çok beğeniyorum. Güneşte kurutulmuş kayısıyı tercih ediyorum. İncelemek için buraya.
Saat 12:00: Bir kase mercimek çorbası, bir büyük kase çoban salatası, iki dilim ekmek.
Mercimek çorbasına bol bol pul biber koydum  acı metabolizmayı hızlandırıyormuş doğruysa ne ala J salatama bir tatlı kaşığı kadar zeytin yağı koydum.
Saat 15:00: 3 adet eti Sultani.
Saat 17:30: ½ peynirli tost, şekersiz çay. (iş çıkışı spora gideceğim için böyle bir öğün koydum aç karnına spor hiç çekilmiyor. Normalde bu saatte herhangi bir şey yemiyorum. )
Saat 18:30: Eve gelip spora gitmek için hazırlandım. Çıkmadan ½ şeftali yedim. Aslında bir fincan kahve içmeliydim ama ilk gün kendimi çok çok aç hissettim.
Saat 19:30: 45 dk spinning. İlk günün hatırına hocamız insaflı davrandı J ama buna rağmen attığım ter inanılmazdı.
Saat 21:30: Bir dilim karpuz, 2 adet kırmızı erik.
Bütün gün toplamda 2 lt. su içtim. Bunu her gün yapıyorum o yüzden yazma ihtiyacı duymadım.
Haftada bir gün tartılacağım aynı gün ve saatte. Bu akşam diğer ölçülerimi de alıp kaydedeceğim.
Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder