DenizDeSevenler

25 Temmuz 2012 Çarşamba

Bir tatlı kahve molası

Geel vatandaş kampanyaya geeaaallll. Bir post okuyana ikincisi bedavaaa :)
Bu da size bugünkü bonus postum.
İşyerinde en sevdiğim şey kahve içmek. Özellikle ofisimin kahve kokusuyla dolmasını çok seviyorum. Kendimi deniz kenarında bir kahve evinde gibi hissetmeme mikron boyutunda bile olsa katkısı oluyor. Tabii ki kahveyi yalnız başına içmeyi tercih etmiyorum çünkü şekersiz ve sütsüz içiyorum buram buram kahvenin tadını alarak. En güzeli çikolata ile kahve ya da dışı çikolata kaplı lokumla ya da sakızlı çifte kavrulmuş Kızlarağası Hanı kahvecilerinin lokumuyla ya da Eti Kakaolu bisküviyle ya da....................... :)
Yeni keşfim budur.

Ikeaaa evimizin herşeyiii :) Ikea marketinden aldım, aslında ben bunu diyet bisküvi sanmıştım alırken üzerinde Ca 60 kakor diye birşey yazıyor ben de oohh süper paketi 60 kaloriymiş bacım at sepete at at diyip alıvermiştim. Eve gelip detaylı bakınca anladım ki o bir pakette 60 tane bisküvi var demekmiş :)))))) 100 gr da 480 kalori varmış. Ama kutunun tamamı 300 gr ve içinde 120 tane var yani yuh hepsini bir seferde yemeyelim değil mi hanımlar beyler.
Neyse efenim Annas denen markayı Stokholm’lü iki kızkardeş kurmuş. Gelişmiş gelişmiş dünya çapında ithalatı olan bir firma olmuş. Markanın sitesi burada. İngilizcesini tavsiye ederim ben böyle garip bir dil görmedim. Tarif çok gizliymiş. İçeriğinde tarçın, zencefil ve karanfil varmış. Zaten çok net anlaşılıyor yerken bu malzemeler. Lezzete gelelim bence çok güzel portakallı oluşumları da çok sevdiğim için beğendim. Kendisi incecik cips kıvamında asıl adı da Anna’s Thins zaten ve de çıtır çıtır yemesi çok zevkli. 2-3 taneyle durabiliyorum tadı yerinde çünkü. Bir paketi an itibariyle 8.95TL
Hımmm kahvemin kokusu ofisimi sardı bile...

Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder